Gå til innhold

Monajenten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom deg ut av anonym eller sleng deg på med anonymknappen og gi de litt å snakke om:) Ikke ta deg nær av det, da blir de bare mer ivrige. Folk er sprø der inne altså, skjønner ikke hva som går av folk.

samme hva man legger ut på anonym så får man tyn den ene eller andre veien. Aner ikke hva man har kranglesiden for:)

Mest sannsynlig er det en eller to personer som kødder, tviler på at de er så mange som gidder å holde på .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg vet ikke jeg. Ja, jeg har utlevert meg og ja, jeg står for meningene mine. Men jeg har ikke vært stygg med noen. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk må være så frekk mot meg, og kalle meg for bedreviter og skinnhellig, for det er jeg ikke.

Og hvis noen mot all formodning skulle skrive noe positivt om meg, så har jeg selvfølgelig startet tråden selv...

Jeg har vært på bim/dim i 7 år (!!!) og jeg har tålt mye. Men nå begynner jeg å bli drittlei av at noen alltid skal hate meg. Kanskje det er på tide å gi seg nå, til stor glede for mange tydeligvis.

Skrevet

Bare hopp og drit i det som oss andre:)

Skrevet

Synes bare du skal drite i det og fortsette som før. Folka her inne er ikke dine nærmeste venner.

hadde det vært KONSTRUKTIV kritikk fra nære venner ville jeg kanskej forstått deg, men å bry seg om dette er bortkastet tid.

jeg synes du skal gi de masse å snakke om, hell sprit på bålet eller hold deg helt unna anonym.

Det er jo helt syk stemning på anonymforumet. Bare masse piss.

Ha det litt gøy med de. Folk finner alltid litt å hakke på. Mitt nick bryr jeg meg svært lite om. så lenge jeg vet at mine venner liker meg i mitt daglige liv. Her på nette bryr jeg meg døyten og folk kan si hva de vil.

Jeg har nok å tenke på i hverdagens virkelige liv om jeg ikek skal bry meg om kritikk og kvasse kommentarer jeg får her inne.

Synes du skal unne deg det samme:) La det prelle av som vannet på gåsa og hev deg over dritten. Eneste måten å overleve her inne på:=))

Skrevet

Vil legge til at jeg her inne ofte kan tillate meg å være dønn ærlig og mye mer rett ut enn jeg er i virkeligheten.

Jeg bryr meg virkelig ikke om hva folk her inne mener om meg!

Allikevel synes jeg jo at normal folkeskikk er det minste man kan forvente, og om det mangler ett sted er det ikke vanskelig for meg å si hva jeg mener UTEN anonymknappen.

hets eller ikke:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeei, du kan ikke forlate oss! Drit nå i hva folk sier da, de er jo åpenbart veldig misunnelige på deg for et eller annet (sikkert at du er dritheit i bh og stor hatt, det ble hvertfall jeg)

Come on, stick around!

Skrevet

Jeg tror bare det er kjedsomhet. Noen prøver å lage litt drama på andres bekostning og denne gangen gikk det ut over deg, Monajenten. Tviler på at det er noen som hater deg. Du skal ikke se bort fra at det bare er en person som driver å svarer på egne innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...