Gå til innhold

Savner eksen så utrolig mye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er over 4 år siden jeg var sammen med han enda tenker jeg på han daglig og flere ganger om dagen.

Jeg er sammen med en helt grei fyr som også er far til mitt barn. Han lar meg få viljen min alltid, det går ikke an å diskutere noe med han og han er en tøffel med litt korte sosiale antenner. Bortsett fra det er han verdens snilleste og en superflink pappa. Det med at han er så flink med barnet vårt er hovedgrunnen til at jeg blir.

Eksen min er også i et forhold, de har barn på 1 år. Jeg vet han også tenker på meg, jeg får stadig tekstmeldinger om vi skal møtes osv...

Det sies jo at alle har en "the one who got away", men trodde ikke jeg kom til å tenke så mye på han så lenge etterpå.

Noen tips til hva jeg kan gjøre her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt nyskjerrig på hvorfor det ble slutt mellom dere...?

Skrevet

Kan du gjøre så mye da, egentlig. Det er fælt å miste den man er mest glad i, men en gang må en gi slipp også. Dersom følelsene er gjensidige og dere ønsker å satse, er det jo ikke noe i veien for det, men husk at det er 2 barn med i bilde pluss din samboer og hans samboer.. Ikke lett dette. Og som nevnt over, grunnen til at det ble slutt?

Skrevet

Hm, kunne nesten mistenke deg for å være eksen til kjæresten min bortsett fra at hun ville røpet seg gjennom en haug m skrivefeil og at kjæresten min ikke ønsker å ha noe med henne å gjøre.

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, bare at vi har sex med hverandre og bestemt oss for at det skal bli oss. Hvis dere begge føler det samme og ikke har det bra i det forholdet dere er i, hadde jeg helt klart vurdert å skifte beite. Men, det er noe en bør bruke tid på så en er sikker på at en tar riktig valg og det ikke bare er en forelskelse. Det er jo barn med i bildet og deres behov må komme først. Så er det jo sånn at om ikke mamma og pappa har det bra, har ikke barna det bra. Men, du må jo vurdere din egen situsjon og fremtid...

Skrevet

Er han gift?

Om ikke så får dere finne ut av dette, å skrive mld til hverandre og gå bak ryggen på partnerne deres er ikke ok...

Hvor gamle er dere?

Skrevet

08.10 her...

Var det meg eller HI du skrev til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...