Gå til innhold

Da er den psykiske helsa i boks!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg har lenge tilhørt de mindre priviligerte på barnevaktsfronten. Jeg tok det opp med mine foreldre i påsken, at vi kommer til å gå på en smell om vi aldri får barnefri. Vi har lyst å kunne surre rundt på rødvinsfylla sånn en gang iblandt, og vi har lyst å besøke andre steder enn Hunderfossen og Dyreparken.

 

Fikk idag full aksept for mitt forslag om at de nå går inn i en fast turnus der de passer barna fra lørdag til søndag hver femte uke, fra ammeslutt (som nå må skje snarest:). I tillegg til ei langhelg i året fra minstejenta fyller 3. Faste forpliktelser er tingen.

 

Hæla i taket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst?? Dere har fast turnus med besteforeldre som barnevakt? Høres noe sært ut. Trodde besteforeldre skulle få kose seg med barna og ha dem når det passer seg slik. Ikke bli mer eller mindre tvunget inn i en turnus-jobb,,,,

Skrevet

Så flott! Privat besøkshjem, bra for dere, kjekt for barna! Ofte er det nok å bare spørre, og nå kan dere planlegge fram i tid :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så flott! Barnevakt og voksentid er tingen :) Så lenge det er greit for besteforeldrene er det vel ingen sak :)

Skrevet

De skal få lov å bytte vakter om det skulle bli behov for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...