Gjest Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Jeg er skikkelig lei av å være så stor og immobil. Men jeg gleder meg sånn til å se barnet mitt Den sparker og er virkelig aktiv inni der. Jeg er redd for at jeg klager en del på at jeg er så stor, men jeg kan ikke noe for det. Jeg er så lei. Uansett så syns jeg det er fint å lese andres opplevelser på graviditeten og fødselen. Håper jeg får en fin opplevelse når den tiden kommer. Graviditeten har iallefall vært fin
Athene75 Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Jeg er nok ikke så stor og tung, men føler meg likevel som det. Har vel lagt på meg 9 kg, som er 5 kg mindre enn ved forrige svangerskap. Men føler meg like tung og immobil nå....bare kanskje ikke så pløsen som da. På slutten vil en vel føle seg både stor og tung, da alt begynner å bli ett ork...og setter en seg ned på gulvet kommer en seg ikke opp...og en når ikke ned å få på seg skoene osv... Så ja, godt at fødselen snart nærmer seg, for de siste ukene er tunge
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg er også i uke 35 (eller 34+1 idag). Og lurer virkelig på hvordan i all verden det skal være plass i magen til at babyen skal legge på seg ca 1,5 kg til.... Føler at jeg eksploderer snart. Har halsbrann, kvalme, er svimmel, kortpustet, rastløse ben og må på do hele tida. Var ikke like ille med sønnen min, og nå har jeg han å ta hensyn til og. Lang påske uten åpent i bhg. Føler alt jeg gjør må jeg tvinge meg til, ingen ting er fordi jeg synes det er gøy... Jaja, vi overlever vel... Men godt å få klaget litt, og vite at man ikke er den eneste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå