LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Har du vært på fjellet eller hjemme? Besøkt familie kanskje? Har du hatt fint vær eller bare dritt? Den store påsketråden:) Selv ble jeg tvunget til fjells og vi har hatt en superfin tur:) Litt lite sol, men i dag var det jammen flott på toppen av fjellet.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Den ble ikke helt som planlagt, da mannen og jeg ble syke.. Men vi har kosa oss med familie-besøk og lek ute =) Mannen har fått gjort masse i 2.etg =)
Mille** Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Kjempefin påske, vært på to forskjellige hytter, hatt fri i 8 dager, men begynte på jobb igjen i går og skal jobbe resten av påsken. Men det går faktisk helt fint, har jo hatt masse fri også. I dag var vi på sjøen før jeg gikk på senvakt, i morgen skal vi en svipptur på fjellet med snøscooter før senvakta. ) Været har vært knall, snøen smelter, sola skinner, asfalten kommer til synet igjen. Digg, digg, digg! ;oD
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Japp, men jeg har vært alt for mye på fylla! Og jada, slapp av.. jeg har har hatt barne"fri" store deler av påsken!! Usj. Nå er jeg sliten.
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Vært hos svigmor i Gudbrandsdalen. Her er ennå. Været har vært 50% dritt, 50% flott. Mye sykdom ute og går og i dag fikk jeg mensen for første gang siden fødselen. Ramla deretter nedi et digert svart høl som jeg såvidt har fått den ene foten ut av. Grinete baby som ingen andre enn jeg og pappaen klarer å håndtere. Sur svigermor som har irritert meg grønn for første gang. Jadda.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 4. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2010 hehehehe stinkerbelle....... as if i would shoot you:)
Alba44 Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Hatt en kjempefin påske hos familie. Rolige, deilige dager sammen. )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 nå ble jeg plutselig glad for at jeg sitter her uggen og fyllesjuk etter fyll hele forrige helg, sjærtorsdag og påskeaften! hahah. jeg har rukket å se dragetreneren i 3d på kino med lille da, mellom slagene!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Store deler av påsken har bare vært kos:) Vært hjemme i det fine været, gått tur i skog og mark, akvariet har vi vært på også har vi grillet:) Men jeg endte opp med å være kjempe syk nå de siste dagene da, det er ikke så gøy:(
tomat15 Skrevet 5. april 2010 #12 Skrevet 5. april 2010 Vi har vært på hytta med min familie. Samboer måtte jobbe, så han var bare med i 2 dager. Vi hadde ganske så dårlig vær, men har vært ute i regntøy. Eldste elsker det. Har lagd elver og demninger og sendt barkebåter, hoppet i søledammer og kastet stein. Fantastisk for en på nesten 4 år. Minste har spist snø og krabbet rundt på terrassen. Vi har spist kvalmende mengder med mat og snop og kost oss masse. Kom hjem i går kveld slik at vi kan ha en fri dag sammen med pappaen før hverdagen begynner igjen. I dag er det fint vær, så det blir en tur i østmarka med pølser på jakt etter flere små elver og søledammer som kan lekes i. Eldste gleder seg alt til neste påske:)
petite fleur Skrevet 5. april 2010 #13 Skrevet 5. april 2010 Vi har hatt hjemmepåske i år, og hatt knallvær hele tiden (bor i Tromsø). Vi har grilla pølser og gått på ski, første skituren til junior :-) Vi har vært i svømmehallen, tatt oss en bytur og vært på og fått flere familie- og vennebesøk. En kjempekoselig påske :-) I dag kommer min kjære mamma for å hjelpe meg å vaske den ut (jeg er så innmari gravid, så det er deilig med assistanse). Juhu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå