Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 må ærlig inndrømme at jeg har aldri gjort det. skyller badetøyet i rent vann etter å ha kommet opp av klorvannet. henger så opp, og det tørker til nestegang det skal brukes.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Jeg vasker det SELVFØLGELIG hver gang det er brukt! Er du klar over hvor mye bakterier å skit det ligger igjen i badetøyet?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 åh, nei, er ikke klar over det. Hvorfor? er jo "vasket" i klorvann HI
Gjest Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Vasker det mellom hver bruk. Greit å ha mer enn ett sett om man ikke har tid til å vente på vask og tørk før man skal bade igjen:)
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Da går jeg ut fra at du ikke dusjer etter å ha badet i klorvann heller?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Badetøy er litt som gode vinterjakker, og skal ikke vaskes for ofte. Jeg har aldri vasket badetøyet mitt, jeg skyller det i kaldt vann etter bad.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Vasker det selvfølgelig etter hver gang jeg har brukt det
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 etter hver gang det ar vært brukt, kun på sommerferie det bare blir skyldt godt og tørket..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 jo, dusjer etter å ha badet i klorvann. HI
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Er det jeg også gjør. Blir ikke badetøy, eller alt tøy forøvrig fortere slitt om det vaskes for ofte? Tror badedrakten min er ca 6 år gammel, er vel brukt ca 2-4 gang pr mnd de siste 4 årene. Den ser nesten ny ut. HI
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Hvorfor det? Blir vel det samme. Jeg vasker badetøyet for at kloren ikke skal ligge igjen og bleke og ødelegge det. Akkurat som jeg ikke vil at kloren skal sitte igjen på huden etter bad. Klor angriper bakterier, men fjerner ikke skitt.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #12 Skrevet 4. april 2010 Jeg vasker badetøyet etter å ha badet i klorvann for å få vekk klorlukt men ikke får at det skal bli rent, klor er klor blir jo rent av klor. og man dusjer av klorvannet for det blir for sterkt å gå med det på huden ikke for at man er skitten.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #13 Skrevet 5. april 2010 dytter litt på denne siden det sikkert er mange som ikke har vært her på flere dager som kanskje har andre synspunkter HI
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #14 Skrevet 5. april 2010 Hvis jeg bare har badet i badetøyet og det ikke har fått flekker eller noe gjør jeg som HI, men hvis det dreier seg om en bikini som jeg har på på stranda og går med hele dagen sender jeg den selvfølgelig på vask.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #15 Skrevet 5. april 2010 Det vaskes i vaskemaskinen hver gang vi har vært i klorvann. Når vi bader på hytta henges det på tørk på gelenderet på hytta med en gang, og får seg en vask eller to i uka. ungene kan det bli litt oftere, siden de sitter mer i sanda. er vi hjemme og har tatt en tur på stranda, skylles det gjerne og henges til tørk om vi skal bade dagen etter, om ikke ender det i maskin. Vi har flere sett, alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå