3 søte små Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 har vondt i ryggen,men magen strammer seg ikke.. kan man ha rier uten stram mage?
Surfinia Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Jeg hadde i allefall det iflg CTG-registeringen på sykehuset. Magen var nok litt strammere enn vanlig, men ikke skikkelig stram nei. Mest vanvittige menssmerter for min del....
ano`num *17.03.10* Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Jeg opplevde også det under pressriene. Men tror kanskje det var fordi babyen var kommet så langt ned. Jm lyttet over "kjønnshårene" mine hver gang hun lyttet på han siste 30min, så jeg antar det er fordi magen/livmor ikke lå likelangt oppe lenger så jeg merket det på samme viset?
ano`num *17.03.10* Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg kjente forresten etter med hendene etter rier :/ Ikke kjente jeg de skikkelig og ikke lå jeg på registrering heller. Prøvde å spørre jm om når jeg hadde rier, men hun sa bare at det måtte jeg kjenne selv. Kjente ikke så mye jeg. Bortsett fra en svak trykketrang. Godt mulig jeg trykte uten rier også. Jaja. Det gjekk no helt bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå