Gå til innhold

Hva irriterer deg med typen din...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som irriterer med er at han ALDRI spør om jeg vil ha noe når han selv henter seg feks. kaffi, vann, kanskje en øl på en lørdagskveld...

Syns faktisk det er ganske frekt eller uhøflig!

Ja ja jeg er nå utrolig glad i han for det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at han kan sovne hvor som helst bare han er trøtt..

Skrevet

At han ofte går tom for batterier.....

Skrevet

at han er sta, egen og kan irritere en stein med staheten sin. Men det er i mange situasjoner en god egenskap også.

Også kommenterer han ofte feil andre gjør, men når det gjelder han selv, så er det ikke feil, selv om han gjør akkurat det samme.

Han har aldri sagt til meg: du ikveld kan du få lov til å kose deg på festen, så skal jeg holde meg edru og gi ungen flaske inatt og stå opp med henne. neida, han mener alltid at han har førsteretten til å drikke alkohol og feste.

ellers er han kjempegod og omsorgsfull

Skrevet

Han er L A T !!! Urrrrg!

Skrevet

At han er sinnsykt lat og sniker seg unna alt han kan. At han har dårlig oppdragelse..

Skrevet

At han bruker ord han ikke forstår betydningen av. Han høres så usansynlig dum ut....

Skrevet

Biter negler

Fiser og raper

Drikker brus og spiser godteri hver eneste dag.

Må gjøre noe hel tiden. Tv, pc, telefon, musikk.HELE TIDEN!!

Glemmer ofte å pusse tennene

Lat

Skrevet

At han promper så mye og har ikke begrep...Han promper til og med når vi er på besøk eller har gjester....Jeg blir så flau...Og prompene hans STINKER.....Og er ikke lydløs...

Skrevet

Akkurat nå; han sitter å tygger tyrisk pepper inn i øret mitt :\

Skrevet

A han er så jævlig kåt hele tiden! JA, det er faktisk et problem til meg!

For nå som jeg er gravid, så har jeg alldeles ikke lyst på sex.

Mens han kunne sikkert ha knulla 20 timer i døgnet!!

Å når han er kåt, så skal han bestandig gnu seg borti meg.. For dette er noe han tydeligvis tror jeg tenner på!

ÅÅÅÅÅÅH!!! Kunne ha kappa av han stellet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUH, dagens utblåsning :D

Skrevet

At han alltid leser et eller annet. Det første han gjør når han kommer på besøk til noen er å se om de har noe lesestoff. At folk forventer å prate litt med gjestene sine er ikke så farlig..

Skrevet

Ha ha, dette ble jo kjempemorsomt!!! Flere?

HI

Skrevet

At han mener at jeg skal rydde alt jeg roter til.. det er i utgangspunktet greit...

..men det er snakk om når jeg steller våre barn, lager middag, leker med dem ol..

når jeg har lagd mat så hadde jeg satt pris på at han rydda kjøkkenet etterpå f.eks, men det er jo MITT rot??

Arg... har prøvd å forklare dette siden minsten ble født for 4 år siden, men han forstår det fortsatt ikke, så jeg gidder ikke gnåle mer ;)

Det rettferdige her i huset er at han rydder sine ting, og jeg resten :)

Sånn ellers så hadde jeg ALDRI bytta han ut, for han er bare verdens beste :):)

Skrevet

Han er overnøysom og skal fortelle meg hvordan jeg skal gjøre alt: hvordan vaske klær, hvordan sette inn i oppvaskemaskinen, hvordan sortere søppel, hvordan tenne i ovnen, lage mat, passe barn...U name it..Og jeg ser at han er akkurat slik mot sine foreldre også, og jeg tror at de gleder seg litt til at vi drar etter påske..;-/

Skrevet

hahaha, akkurat sånn er typen min også. Skal alltid fortelle meg hvordan jeg skal gjøre til, og kommentere hvis jeg har vært lat og ikke gjort noe. Men når han selv slurver med noe så er det greit.

Og han skal alltid vinne en diskusjon, og det gjør han bestandig også. Har et svar på alt, og får svaret til å høre logisk ut. Men når jeg får fundert på svaret når vi har lagt oss, så tenker jeg fy fader for et urimelig svar, jeg skal ta han på dette når han våkner imorgen tidlig. Og når jeg da skal komme med mine planlagte, nøye gjennomtenkte argumenter, så slår han dem rett end. ARGH!!!

Min type er også kåt hele tiden. Kler seg naken og går forbi med ståpikk i den tro at jeg skal bli kåt av det.

Hilsen hun som skrev lenger opp om typen som er sta og kan irritere en gråstein.

Skrevet

At han skal gjøre alt i morgen, eller etterpå ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...