Rose -3. troll i 2012 Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Etter noen sykkelturer (sykler IKKE ofte) så klager minstemann på 3 år fra sykkelsetet at det rykker veldig i sykkelen. Har derfor lurt på om det kan være lurt å kjøpe en sykkelvogn (billig og brukt) for at hun skal få det litt er behagelig. Er 3 år for sent å kjøpe sykkelvogn? Sykler bare noen små koseturer sånn typisk søndag ettermiddag, men hun er også typen som ikke liker regn eller vind i ansiktet. Hun storkoser seg i pulk...
Fødeklar med stor F Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Lurer igrunn på det samme, om 3 år er for sent å kjøpe? kan man feks legge ned den ene siden slik at en 3 åring og en baby kan være med?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Du får iallefall trim;-) Men jeg anbefaler å legge litt penger i det, slik at du får en vogn du kan legge ned ryggen på, og evt en slik man kan trille inn på butikken som vanlig vogn:-) Vi har en billig en (900 kr) som fungerer utmerket til vårt bruk, men det går ikke å legge ned ryggen... Så det er litt synd, men jenta (1 år) storkoste seg i fjor sommer iallefall:-) Gleder meg til å ut nå snaaart;-)
mamma og my Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Ser en del foreldre som sykler barna i barnehagen med sykkelvogn, og de er over tre år. Vogna vi har god plass til jenta vår på snart 4. Den har ikke vært så mye brukt, men satser på å få brukt den mer til andremann. Vil anbefale å få prøve vogn før en kjøper den, for å se om det er noe som passer for dere. Det rister i vogna også, særlig de billigste som ikke har like god fjøring som de dyrere vognene. Har noen venner som har en vogn som heter Nordic Cab(tror jeg), som fungerer både som pulk, vogn og sykkelvogn. Er ikke sikker på om ryggene kan tas ned. har plass til to barn. De er så langt veldig fornøyd med den. Vi har Croozer, som også er en veldig god vogn, den fås med plass til både ett og to barn i.
Gjest Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Vi har Nordic Cab og er veldig fornøyd med den. Den vi har, har plass for to barn. Man kan kjøpe en innsats slik at baby kan ligge i sykkelvogna. Vi har kjøpt meier slik at den kan brukes som pulk, og den fungerer også greit som vogn. Fungerte greit med en 5-åring og 2-åring i fjor sommer, men til sommeren må eldste tråkke rundt på egen sykkel.
Traveltobarnsmor! Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Vi kjøpte en brukt ( ca 1000 kr) sykkelvogn når gutten var 3. Angrer ikke et sekund. Bruker den til og fra jobb/ barnehage og det er glimrende. Han storkoser seg baki der. Vi har også hatt han baki når vi har syklet treningsturer i skogen ( grusveg) Da har han sovnet som regel, inntil en stor pute vi la i! Tror de har den vi kjøpte brukt på XXL. Tenker det blir mye brukt også framover når det er to som skal være med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå