Gå til innhold

DIGER!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Offameg, har lagt på meg såååå mye! Skjønner ikke hvorfor for jeg trener minst 30 min. hver dag. Jeg sliter med å finne bukser som passer :-( Noen andre som sliter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lagt på meg mye og jeg er normalvektig. Men jeg sliter skikkelig med å finne bukser selv! H&M er de eneste med brukbare priser, men de har bare sånne "slimfit" bukser.. De buksene får meg til å føle meg som en and...

 

Har du vann i kroppen? Husk at forbrenningen vil jo forandre seg noe under graviditeten. Ikke stress med trening, man kan faktisk legge på seg mer hvis man stresser. Spis sunt og ta det med ro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret! Det var skikkelig bra å høre at det ikke er bare jeg som sliter med buksene til H&M :-) Du har virkelig gjort dagen min bedre. Lykke til videre med graviditeten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også svær! Er i uke 30 og har gått opp 10 kilo allerede:( Men herregud, hvordan orker dere å gå med bukser? Kjøp tights/strømpebukser på H&M og bruk tunika/kjole over da vel. Jeg har ikke gått med bukser siden før jeg ble gravid, uflatterende og ubehagelig synes nå jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg faktisk liten, spesiellt når jeg ser på andres magebilder... :/ Men jeg er enig med Milleelise86, gidd å gå i bukse når du kan gå i kjole, gravidstrømpebukse/tights er tingen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja enig.. Men når det er sagt, så skal jeg BRENNE mine sorte gravidetights i det samme barnet er ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler også at jeg vokser i voldsomt tempo. Er i uke 27 og har lagt på meg 7 kg. Synes ikke at jeg spiser spesielt mye, og jeg prøver å gå tur hver dag...så jeg fatter ikke helt hvor alle kiloene kommer fra. Hadde panikk i forrige uke og dette skygget litt over lykkefølelsen. Nå har jeg bearbeidet mine egne tanker litt og synes det går lettere. Man skal jo legge på seg og så lenge jeg holder meg i noen lunde ok fysisk form, tror jeg det ordner seg etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å trøste dere som har lagt på dere opp mot 10 kg og syns det er mye.....

Jeg er nå i uke 30 har gått opp 19!!!! kg. Spiser sunt, har ikke toucha snop og sjokolade på ukesvis, men har masse vann i kroppen og bekkenløsning som gjør at jeg ikke kan trene/gå tur. Jeg er slank til vanlig (bmi på 20), så de ekstra kiloene viser GODT :-(

Gikk opp 30 kg med forrigemann, så jeg er vel i rute.....

 

Ang bukser så er gravidjoggebukser/kosebukser det eneste som funker for meg. Føler meg aldeles ikke vel med supersize lår/legger i tights heller...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...