Gå til innhold

nyfødt baby som aldri gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som fikk en gutt for 1 uke siden,men hun har aldri hørt han skrike/gråte.Flere som har opplevd dette/vet om det kan være noe galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår hverken gråt eller skrek før han var bortimot 1,5 mnd.

Han bare kom med små klynk når det var noe han ville.

Det er ikke noe galt med han.

Men som alltid, dersom hun er bekymret, be henne ta det opp med helsesøster.

Skrevet

Det kan være noe galt, men det trenger ikke å være det. På en eller annen måte bør babyen vise om den feks er sulten eller har vondt el, men det trenger ikke å være ved at den gråter/skriker.

Skrevet

Min baby gråt nesten ikke de første ukene. Ikke da han ble født heller, bare sutret og ynket seg, men ingen illskrikning sånn som søstra. Når han var sulten gryntet han litt, men gråt ikke.

Da han ble litt større begynte han å gråte. Nå gråter han hvis han har vondt i magen eller er trøtt

Skrevet

Begge våre jenter var sånn. Ingen av dem gråt noe særlig i det hele tatt. Forsåvidt har de egentli aldri grått noe spesielt. De er nå 5.5 og 2.5 år:)

Hvis de gråter er det bare å slippe det man har og løpe for å sjekke, for da er det som regel noe alvorlig.

Skrevet

Babyen min gråt heller aldri. Jeg hørte ikke gråten hennes før hun var nærmere 6-7 mnd. Jeg responderte alltid på lydene og signalene henns, og skjønte når hun var sulten.

Jo mindre babyer skriker jo bedre er det. Når babyer virkelig skriker, da er de utsultet. Det begynner veldig rolig og man merker det lenge før.

Skrevet

Datteren min gråt veldig lite som baby. Hun var en blid og fornøyd liten bylt som stort sett pludret og gurglet når hun var våken. En gang gråt hun i et kvarter, det var så uvanlig at jeg ringte faslegen min som nok fikk seg en god latter.

Hun er nå 14 år og tar igjen til gangs. Bare hyling og sriking hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...