Gå til innhold

Spørsmål om fostervannlekkasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det har vært innlegg om dette før, men finner de ikke igjen.....

Hvis man har mistanke om lekkasje av fostervann var det slik at man kunne sjekke om det var fostervann eller utflod ved hjelp av et bind....

Hvordan ser man forskjellen?

Jeg har hatt følelse av å "lekke" noe i dag, og er så usikker på hva det er, har hatt veldig tyntflytende utflod i det siste, men har som regel ikke merket at dette har kommet i truseinnlegget.

I dag har jeg brukt bind, men når jeg kjenner på det føles det ikke vått.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal vel ha på ett bind for å finne ut av det, men jeg aner ikke hvordan en finner det ut selv. Jeg lakk fostervann ved forrige svangerskap ( begynte å lekke 7 dager før termin og ca 14 timer før gutten ble født ). Ringte føden for å høre hva jeg skulle gjøre, og fikk beskjed om å komme inn til sjekk.

Skrevet

Hvordan merket du at du lakk?

Skrevet

Følte at det var fostervann jeg lakk. Det bare rant litt av og til liksom og det hadde ikke noen sammenheng med om jeg nøs, hostet eller reiste meg opp. Kjente at det var noe som rant eller lakk litt der nede...kjente at det ble litt vått. Var nok ikke store mengder i begynnelsen, og når jeg kom inn på føden var de veldig usikker i begynnnelsen. De testet det som var kommet på bindet, men var ikke sikker. Og når jeg var på vei ut derfra...kjente jeg ennå tydligere at det rant mer. Ble lagt på registrering, og de ble påvist aktivitet...og at det var fostervann jeg lakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...