Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 På tirsdag tar jeg frem joggeskoene og snurper inn sjokoladebudsjettet ;-) Nå må jeg bare, før jeg sprenger alle buksene mine...hi hi. Jeg har slitt med å bli kvitt kiloene etter fjerde svangerskap, men det har vel gått mest på motivasjon og viljestyrke. Eller fullstendig fravær av disse to ;-) Masse kos med god mat og mye godis og minimalt med trening det siste året har lagt vel mange kosekilo på kroppen i tillegg til babyvekta, så nå er det enten ny garderobe eller frem med joggeskoene! Jeg veier ca 20 kilo mer nå enn jeg gjorde da jeg ble gravid første gangen for 6 år siden, og målet er å bli kvitt 15 av dem (5 før sommeren)... Jeg har lenge sagt til meg selv at tirsdag etter påske så er det SLUTT på det bokstavelig talt søte liv, så da gjenstår det bare å se om jeg greier det! SÅ: lykke til til meg og heia, heia, heia ;-)))))) MEN: i kveld er det fri flyt.....he he
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Masse lykke til!! Jeg OG vil trene og slanke meg! Men jeg har sagt sååå mange ganger " I morgen skal det skje " at jeg har sluttet å tro på meg selv lenge! Hehe. Får håpe du er flinkere enn meg Jeg har jo null selvdisiplin.. jaja. Lykke til! Håper du klarer å holde motivasjonen oppe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Masse masse lykke til=) Jeg begynner i morgen, å detta skal vi klare... hehe.... Men det ER fru flyt i kveld.. hehe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg er kjempemotivert nå, så jeg ar stor tro på at dette skal gå bra! :-) Føler også at det er lettere å starte et sånt prosjekt når våren melder sin ankomst.. Jeg har funnet frem en bukse som har ligget innerst i skapet lenge, som liksom skal vare "motivasjonsbuksa" mi ;-) he he, mannen min ler litt av meg, men jeg har stor tro på dette prosjektet nå! Prøver å få med meg han også (han kunne også kvittet seg med noen kosekilo), men der trengs nok hardere motivasjonsråd. Hvem vet, kanskje han blir motivert når han ser hvor slank og flott jeg blir ;-) Plenty lykke til til deg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå