Gå til innhold

Hva gjør jeg..ang bursdagsfeiring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart feire datteren min sin 4 årsdag, har lyst til å be alle barna til vennene våre, eller alle og alle, det blir vel ca 5-6 stk til sammen. "Problemet" er at barna til min aller aller beste venninne ikke er særlig snille. Jeg kan vel ikke akkurat si at de er slemme for barn er jo ikke slemme, men de dytter til barna mine, rapper leker, ødelegger leker og hører ikke på når de blir snakket til. Barna mine er rett og slett redd de (to stk en jente på 4 og en gutt på 6), datteren min prøver å gjemme seg vekk fra de.

Jeg kan jo rett og slett ikke la være å be de i og med at de er min beste venninnes barn, men påen annen side så er det jo datteren min sin feiring og jeg vet at det ikke kommer til å bli en hyggelig dag for henne med de to der (hun er nok litt forsiktig).

Er jeg rett og slett nødt til å droppe hele feiringen? Bare feire med familie kanskje?

jeg er aaaalt for feig til å si noe til venninnen min, vil ikke ødelegge noe vennskap oss i mellom pga dette heller. Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke invitere alle barna til vennene deres uten å invitere disse barna. Alternativet blir da å inviter naboungene eller barnehagevennene, altså en annen kategori barn enn dine venners barn.

Skrevet

jeg hadde invitert de, å passet på å være deltagende med barna! sakt klart ifra at slik gjør vi det ikke hjemme hoss oss! kanskje foreldrene tar et hint å;-)

de kan ikke bli fornermet for at du beskytter barna dine å tingene deres:-)

lykk til:)

Skrevet

Nei, det ville jeg aldri i verden ha gjort heller. Vi har ingen andre å be skjønner du, ikke bhg barn (av en eller annen grunn så går ikke bhg barna i bursdag til hverandre) og naboene kjenner vi ikke. Det må bli kun familie feiring tror jeg altså.

Skrevet

Jeg gjør det sånn skjønner du, de gangene de er på besøk her, de hører like lite uansett bare gliser og løper andre veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...