Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Våre 3 søte dverggeiter mangler fremdeles navn,og jeg kommer ikke på noe kreativt. Håer noen her inne kan hjelpe meg:o) Ønsker enten koselige navn,eller gjerne litt artige - eller en blanding. Er i grunnen åpen for alle forslag..)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Geiten, geitto, og geitre? Per, Pål og Espen Askeladd. Ole, Dole og Doffen, Kasper, Jesper og Jonatan. - Antok tre gutter jeg, men så at det nevnte du jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Glemte å skrive kjønn :-/ Det er 3 jenter. Men takk for forslag,og tar gjerne imot mange flere:o)
Jordbærpiken Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Mille, Mie og Pernille Casper, Malvin og Teo
Jordbærpiken Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Har mange fler til jenter: - Alma eller Ylva - Vilde - Runa - Jenny - Mari - Vera eller Vero - Lilja - Emmelin (Synes det er så fint at min fremtidige datter skal hete Emmelin Christiane, haha)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå