Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Min er 30 år. Har 10 kg for mye på magen. Ok utseendet. Er altfor asosial, flink med barna, intelligent men ikke belest. Eier ikke et impulsivt ben i kroppen. Er sofagris og skippertaks-trener. Biter negler. Spiser godteri og sjokolade HVER dag. Drikker masse brus. Noen dager irriterer han vettet av meg, andre dager elsker jeg ham veldig høyt.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Min er 24år. 15 kg for mye, men jeg elsker han like mye. Flott å se på, veldig kjekk. Sterk som en okse. Sofagris etter jobb, sovner alltid på sofaen. Men ellers et friluftsmenneske som liker å komme seg ut i helgene. Spiser lite snop og brus. Spiser det som er til middag, veldig glad i mat. Irriterende A-menneske som spretter opp i helgene og "plager" meg helt til jeg må stå opp. Han er selvfølgelig verdens beste.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Min mann er som din. Bare at han er 36. Han er intelligent på noen ting mens andre ting som ikke interesserer ham driter han i. Ikke impulsiv. Asosial. Flink med barna men kan til tider bli for opptatt av pcn. Ikke impulsiv. litt sur når vi må gå ut uten ath an regna med det. Biter negler og spiser godteri og brus hver dag. Spiser egentlig hele tiden. Er ganske høy men magen begynner å bli litt koselig nå, hoho. Skippertaksmann men han er veldig sånn "halvggjort er velgjort" - han kan vaske halve stuebordet, henge opp halve klesvaska og støvsuge akkurat der han ser det er noe bøss. Jeg hater han egentlig masse om dagen. Men vi skal skilles, da.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Min er 30 år, trener hver dag og er veldig veltrent. Ok utseende, ikke så flink til å være åpen mot nye bekjentskaper, sta, egen, men en god pappa. Veldig treg til å få gjort ting, alltid en halv time for sein, hissig og lite engasjert. Hehe.. når jeg leser dette lurer jeg litt på hvorfor jeg elsker denne gutten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå