Gå til innhold

Jeg blir så oppgitt over en venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var ute på byen igår, og det ble sent. Jeg sto opp med barna som vanlig klokka sju, og er nå helt utslitt etter en travel dag med lite søvn. Skal surfe litt på nett før jeg legger meg. Venninna mi har ikke barn. Hun har sannsynligvis sovet til kl. tolv idag, sett på tv, lest blader, kanskje gått en tur. Så nå når kvelden kommer har hun lyst til å finne på noe, og forventer da at jeg skal juble over at hun vil komme på besøk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppgitt over at folk vil komme på besøk? jaja.... Kan du ikke bare si "nei, det passer ikke i dag"

Skrevet

MÅ du få besøk da?

Går an å si fra at du er sliten og vil ha en rolig kveld alene, hun tenker nok ikke på at du har hatt en litt mer slitsom dag enn hva hun har hatt. Ser ikke helt "problemet" her.

Skrevet

Jo, og det sa jeg. Men jeg skjønner ikke at hun ikke klarer å forstå at jeg er sliten etter å sovet 4 i natt og holdt et høyt tempo i hele dag. Jeg sa det jo til henne i natt når vi tok taxi hjem at det kom til å bli en j... dag for meg i dag.

Skrevet

Hun tenker sikkert ikke så langt. Bare si til henne hvordan det ligger an, og at vi kan ta sene kveldsbesøk om 10 år. Jeg er ikke spydig altså, jeg orker ikke gjøre en dritt etter kl 20 selv, er altfor sliten uavhengig om jeg har vært på byen eller ei.

Skrevet

Da hadde jeg sagt at det ikke passet med besøk. At jeg startet dagen kl 7, og at jeg er sliten etter gårdsdagen, og ønsker kun å slappe av for meg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...