vero:o) Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 jeg vill bare si at foriegang la jeg på meg minst 25 kg....på slutten bare rant kiloene på..blir litt fortvila da,ingen kontroll liksom... men det jeg sku si da,at når jeg gikk på vekta når jeg kom hjem fra sykehuset var jeg 18 kilo lettere....det må jo selvfølgelig ha vert mye vann... men du så ikke på meg at jeg hadde mye vann..... men må jo ha hatt det...så ikke begynn å grin på forskudd det er jo åsså mange som går med vann i kroppen en stud etterpå og, før det forsvinner helt
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Noen er heldige! *misunnelig* jeg la bare på meg 9 kg denne gangen og tenkte at jeg kom til å komme lettere ut av sykehuset. Men to uker etter fødsel har jeg fremdeles bare mistet 5,5 kg. Med tanke på at babyen veide 3710g og morkake og fostervann veier litt... Hva søren er resten liksom? Forrige gang gikk jeg ned mer enn det jeg la på meg i løpet av to uker. Jaja, det forsvinner vel en gang. Godt påsken snart er ferdig med sine fristelser.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 da var du heldig.. med første mann gikk jeg opp 28 kg.. masse vann.. men etter fødslen gikk jeg bare ned 6.5 kg:O har forsatt en del vann i kroppen fra forje svangerskap.. er nå i uke 30 å har lagt på meg 10 kilo i tillegg til de tolv jeg hadde fra første enda. bah.. for noen kan det gå flere år før kroppen slipper vannet..
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg la på meg ca 18 kg,var veldig fortvila da jeg så at jeg gikk ned kun 4 kg dagen etter fødselen...og sjarmtrollen veide hele 3720 gr. !!. Nå, bare 10 dager etter fødselen har jeg gått ned hele 12 kg tilsammen :-) Jeg blør fortsatt, men ikke så mye...svetter mye og. Jeg la på meg 3 kg på bare 10 dager på slutten av svangerskapet, det sier jo litt om hvor mye vann i kroppen jeg hadde..
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Forrige svangerskap la jeg på meg mellom 20 og 30 kilo og opplevde også at mange kilo forsvant de første dagene. Så skikkelig hoven ut før fødsel så var mye vann, mye fostervann, stor baby og dermed stor morkake. Etter et år veide jeg etpar kilo mindre enn før jeg ble gravid. Dette svangerskapet har jeg lagt på meg mindre og går rundt å er redd for at disse kiloene sitter bedre fast. ja, ja, vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå