danieI Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 alvin og den jævla gjengen frossen middag, dvs ingen middag (jo det stakkars barnet har fått mat) lite søvn masete nabounger
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Ble det noe fjelltur på deg da, Daniel? Eller valgte du bypåsken framfor svisjsvisj i bakken og familiedrama resten av tiden?
danieI Skrevet 4. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2010 null svisj her, bare by og byaktiviteter. nå skal jeg drikke en akseptabel mengde øl og feire at høytiden snart er over har dere hatt det byfint? glimrende vær i dag, vi har pusset sykler
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Vi har gjort mye by, ja - ikke sett skiene (hvilket minner meg om at jeg skal rydde dem inn i boden nå). Men har du vært på den nye diner'n på Løkka? Verd bylivet! Ellers har jeg hata - måttet jobbe endel, men det hadde vært mer hat om ikke det hadde regna hele tida... I dag var det jo kremvær, fant noen med hage uten snø (vi har masssse) og hadde påske-eggjakt og mengder av god mat og vin...
danieI Skrevet 4. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2010 nej, har ikke vært på løkka i påsken kan forresten ikke huske sist jeg var der, mulig jeg var full jobbet jobbedagene jeg og, men det gikk greit, møkk-kjedelig men greit. påskeeggjakt er gromt, vi juksa og har droppet alle påskeregler siden vi ikke har vært på tradisjonshytta
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Tradisjonsbryteri kan være behagelig. Vi har også lufta både sykler, sparkesykkel (nei, ikke jeg), hoppeball, slengtau, kritt og småsko, det er sjarmerende at våren kommer hvert år, gitt, tenk om vi endte opp i Narnia: "alltid vinter og aldri jul". (Har du lest Narnia-bøkene? Eller lest dem for lillebråk? De er en stor hit hos veslingen om dagen, Drømmen om Narnia og Løven, heksa og klesskapet og så videre. Dessuten har de ikke forjævlig lange kapitler...)
danieI Skrevet 4. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2010 nei, ingen narnia i hus, men det er jo et tips jeg lagrer vi leser om nifse nella, et spøkelse som bor på stofflageret i en syfabrikk, og det er gådd dæmmitt zpennende nok!
blond Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 Du har sikkert fått for lite pupp også... sutreputre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå