Gå til innhold

Hva var deres symprtomer på at dere var gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man ser bortifra mensen som uteblir da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menstruasjonssmerter og ingen mens, og kvalme. Brakk meg med en gang jeg kjente en lukt jeg var litt følsom for. Tisset også en del etter hvert.

Skrevet

Begynte plutselig å gå på do hele dagen, og flere ganger om natten, og brakk meg av div lukter, og var litt kvalm.

Skrevet

I uke 3, altså 1 uke etter befruktning var jeg sinnsykt trøtt. Skjønte virkelig ikke hva som foregikk for jeg måtte "hvile middag" flere ganger daglig.

Dagen jeg skulle hatt mensen fikk jeg ganske mye smerter som jeg trodde var kraftige mens smerter. men det var livmoren som strakk seg og vokste.

De neste ukene var det trøtthet, kvalme med brekninger og luktesans som en sporhund som var symptomene.

Luktet folk som gikk på andre siden av gata og alt luktet vondt.

Skrevet

Puppene vokste og var veldig ømme, klarte ikke ligge på magen. Var kjempetrøtt og småkvalm hele tiden. Men skjønte det ikke før jeg hadde gått noen dager med menssmerter uten at mensen kom.

Skrevet

Utrolig trøtt fra uke 3-4

Skrevet

jeg fikk faktisk hovene kjertler i nakken..kraftig hodepine å for ikke snakke om vimsete!:-) både jeg og familien begynte å bli ganske så bekymret over hva som egentlig foregikk!

så, bare slo det meg at jeg måtte en tur på apoteket å kjøpe g.test. gjett hva svaret var a:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...