Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Når man ser bortifra mensen som uteblir da:-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Menstruasjonssmerter og ingen mens, og kvalme. Brakk meg med en gang jeg kjente en lukt jeg var litt følsom for. Tisset også en del etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Begynte plutselig å gå på do hele dagen, og flere ganger om natten, og brakk meg av div lukter, og var litt kvalm.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 I uke 3, altså 1 uke etter befruktning var jeg sinnsykt trøtt. Skjønte virkelig ikke hva som foregikk for jeg måtte "hvile middag" flere ganger daglig. Dagen jeg skulle hatt mensen fikk jeg ganske mye smerter som jeg trodde var kraftige mens smerter. men det var livmoren som strakk seg og vokste. De neste ukene var det trøtthet, kvalme med brekninger og luktesans som en sporhund som var symptomene. Luktet folk som gikk på andre siden av gata og alt luktet vondt.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Puppene vokste og var veldig ømme, klarte ikke ligge på magen. Var kjempetrøtt og småkvalm hele tiden. Men skjønte det ikke før jeg hadde gått noen dager med menssmerter uten at mensen kom.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 jeg fikk faktisk hovene kjertler i nakken..kraftig hodepine å for ikke snakke om vimsete!:-) både jeg og familien begynte å bli ganske så bekymret over hva som egentlig foregikk! så, bare slo det meg at jeg måtte en tur på apoteket å kjøpe g.test. gjett hva svaret var a:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå