Gå til innhold

Rare funn i trusa.. (Sorry, litt ekkelt kanskje..:S)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet at man kan få ekstra utflod når man er gravid. Men det får da være måter på! Noen ganger er nesten hele papiret fullt av hvitt/blankt slim! Er bare i uke 31, så håper ikke det er slimproppen.. Har flere noe lignende?

 

Av og til får jeg også litt gul-oransje i trusa.. Det lukter litt rart, kanskje det er litt urin som har lekket? Æsj så usexy, vet jo liksom aldri hva jeg kan finne når jeg går på do.. Synes det lekker i alle ender for tida, slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse utflod her også. Må bytte truseinnlegg nesten hver gang jeg er på do. Men her er det helt hvitt eller blankt. Hadde nok snakket med legen om det lukter eller er gul-oransje. Forresten, hvis du har fått hemorider så kan det være noe så delikat som at det lekker fra endetarmen... :) Det fikk deg sikkert til å føle deg ennå mer sexy tenker jeg. Haha... :)

 

Har alltid syntes gravide kvinner har vært så sexy, men jeg begynner å revurdere den tanken nå som jeg er det selv... Masse herligheter som jeg ikke visste om gitt... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Tør ikke skrive med nick. Men tror nok det som lukter litt er urin. Er sånn farge og lukt. Fytti grisen, hadde aldri kunnet forestille meg hvor mange plager man altså skal igjennom mens man er gravid! Har full nedtelling til det er over.. Hehe. Kjæresten min brekker seg dersom han ser dråper av råmelk på puppen. Så der lekker det og gitt.. Hehe. Jaja, må vel kle meg i dritsexy undertøy når jeg er tilbake til mitt gamle jeg, så glemmer han vel alt det som har skjedd i tiden før.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha!!! Jeg dævver Alicia :oD Men er nok desverre ikke verre enn at vi kjenner oss igjen ;o)

Hi: gjør ikke noe om det er litt gult. Og sånn gravidutflod lukter gjerne litt mer. Det gjør ihvertfall jeg. Men soppinfeksjon er veldig vanlig i svangerskapet. Jeg syns ofte at det hjelper å ta en Canestenkur når utfloden er på det meste. Seriøst, jeg har før dusjet og tørket hele kroppen før, og i det jeg skal ta på meg trusa så har det rent. Dritlekkert... Folk kan fortelle meg at jeg gløder og er på mitt heiteste om dagen. Føles ikke direkte sånn her jeg vralter meg av gårde med Tena og borrelås mellom beina og føler at jeg lukter ugg. hihihi :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hahahahaha, jeg er egentlig bare her for å le litt i all elendigheten!:) Interessant valg av overskrift forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...