Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Også klarer jeg ikke å finne ut av hvem det er som har slettet meg som venn...Finnes det ingen mulighet får å se det? Annet enn å lete og lete.....
Gjest Tale30 Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Hvis du ikke merker det, så er det sikkert ikke noen du hadde noe særlig kontakt med likevel? Det kan dessuten være mange grunner, for eksempel kan vedkommede ha slettet sin profil.
Himmel og hav Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Hvis du har så mange "venner" på fb at du ikke klarer å se hvem som mangler så er det neppe noe stort tap hverken for deg elleer den som har strøket deg eller slettet profilen sin.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Nei, det er ikkeno big deal, jeg er bare så nyskjerrig. Har 115 venner, så ikke såååå mange. HI
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Jeg syns venneantallet forandrer seg hele tiden. En dag så mangler jeg noen og neste dag er alle tilbake!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Det er ikke sikkert du er slettet. Men, at den personen ikke er på fb mer. Og hvorfor er det så nøye? Folk er søren meg rare!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Det er ikke nøye i det hele tatt. Jeg ønsker bare å finne ut av hvem det er....Er vel ikke rar fordet.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå