Gå til innhold

Jeg syns ClearBlue..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..burde hatt litt mer spennende beskjeder på sin digitale graviditetstest, som "gratulerer, du er gravid, ni måneder med symptomer av forskjellig grad venter deg, før du til slutt må press som faen for å få ungen ut.." Eller "Nei, du er ikke gravid, du har nok bare lagt på deg litt!"

Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tåplig synes jeg...

Men den digitale med ukeindikator kunne gjerne vist nøyaktig antall dager i stedet...

Skrevet

Det er teknisk umulig. Den måler hcg, og dette varierer såpass at du umulig kan si noe om antall dager ut fra en slik test.

Skrevet

Nå er det jo kommet Clearblue med ukesindikator, da.

Men jeg syns den digitale er forferdfelig. "Gravid" eller så står det bare "Ikke gravid" - Det er bare så slag i trynet.

Skrevet

hahahaha hadde vært så kult da!

Skrevet

Hehe, så kult!

"gratulerer, du er gravid, ni måneder med symptomer av forskjellig grad venter deg, før du til slutt må press som faen for å få ungen ut..så venter såre brystvorter, søvnløse netter, trassalder og pubertet" Eller "Nei, du er ikke gravid, du har herved spart deg selv og ikke minst økonomien for en masse prøvelser"

Skrevet

Ja, men det er det jeg mener. Ukesindikator er det nærmeste man kommer, og man kan ikke være spesielt lang på vei før det også er umulig (tipper de går opp til sånn 3-4-5 uker et sted?).

Skrevet

"...spart deg selv og ikke minst økonomien for en masse prøvelser" hadde nok slått skikkelig an hos f.eks dem som har brukt 100,000 på prøverørsbehandling og levd i hormonhelvete mange måneder allerede. ;-)

Skrevet

ClearBlue er no dritt anyway..

7 prøver sa ikke gravid, og jaggu var jeg ikke gravid likevel..

Skrevet

Jeg tror de går til maks 3.4 uker ja. Og det stemte jo ikke for min del. For jeg var preggers med twins.hehe mye kortere på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...