Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Har truffet en mann på internett, og har en goood følelse på dette. men gruer/gleder meg til å møte han på flyplassen, kommer jeg til å bli skuffet??? vannmannen
Jordbærpiken Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Uten å avbryte, men skulle gjerne hatt en person som spådde jeg og. En person som kan si hvor i alle dager foundationen min er og bank-id-brikken................... Vært borte i flere dager!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Jeg tror du gjør noe du vil angre på. Her lukter det utroskap. Et spennende møte som vil ødelegge for mye for fremtiden.
Lunapuna1985 Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Jeg vil veldig gjerne bli spådd. Hvor mye info trengs for å bli spådd?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Supermamma: Jeg så en kurv, og tøymykner.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 Haha! Men seriøst folkens! Dere tror vel ikke på slikt?!?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Noen som kan se om jeg faktisk føder sønnen min på tirsdag? Er nemlig ei som skal prøve å legge hånden på magen min i morgen og "igangsette" meg. Hun har visst slike evner.. Noen som ser om det kommer til å funke? Spydige kommentarer fra ikke-troende vil jeg ha meg frabedt..
Lunapuna1985 Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 jeg har ikke greie på slikt, men ønsker deg masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #13 Skrevet 4. april 2010 Ja, le i vei! Men hvis det faktisk funker, så er det jeg som ler! Skader jo aldeles ikke å prøve, så jeg sier ikke nei når folk spør om jeg vil vi skal prøve!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #14 Skrevet 4. april 2010 slenger meg på her jeg... spiller han et dobbeltspill.. eller forteller han sannheten?
Jordbærpiken Skrevet 4. april 2010 #15 Skrevet 4. april 2010 Anonym 18:10, Fant ingen foundation eller id-brikke. Men i den ene kurven fant jeg fødselsattesten til minsten som jeg har lett etter..... Mangler en kurv til, finner jeg ID-brikken der så er du nok synsk, hehe.. I skapet hvor jeg har skyllemiddel har jeg jeg en sånn liten papir/handle-pose med sminke jeg ikke bruker, og der lå det en eld-gammel foundation jeg ikke bruker, men... Var ikke akkurat den jeg lette etter. Blir jo gal når ting forsvinner, begynner å lure på om det spøker for meg. Ting forsvinner hele tiden, og jeg leter overalt og VET at jeg har lagt det der jeg la det, også noen dager eller uker etter at jeg har lett etter det, da dukker det opp!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #16 Skrevet 4. april 2010 18,30 ser en som er veldig tro og ærlig =)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #17 Skrevet 4. april 2010 har du en grønn veske eller toalettmappe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå