Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Blir så irritert. Kan ikke de som lager bananer skrive KAN SPISES UNDER GRAVIDITET på hver enkelt banan, så jeg slipper å bekymre meg for om jeg kan spise den? Jeg er ikke overhysterisk altså, for jeg har spist en banan. Vil bare være helt sikker liksom. Kan ikke alle bare skrive sånn på produktene de selger?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 hvorfor skal vi ikke kunne spise banan??
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Hahahahahaha!!! Banan er ikke farlig skalldyr.. Ikke egg heller....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Du kan spise stort sett alt, bare noe med måte. Det er bare et mindretall av matvarer du skal holde deg helt borte fra. Ikke bli hysterisk-lev som du pleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå