Gå til innhold

Noen her som er golddiggers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som valgte mann etter størrelsen på lommeboka? Er dere i såfall lykkelige på ordentlig eller bare på overflaten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort, men ved et par anledninger har jeg valgt en mann utifra størrelsen på penis.

Vet ikke hva det kalles, men det er vel knapt noe bedre vil jeg tro.

Dengangen var jeg ganske lykkelig under dyna. Ikke så lykkelig på overflaten.

Skrevet

Jeg fant mann på en nettside. Da droppet jeg rett og slett ut alle som hadde elendig inntekt. Jeg krevde ikke milioninntekt eller noe i den dur, men jeg styrte unna dem jeg forventet ikke var interessert i å tjene penger og som jeg derfor forventet kunne gi meg økonomiske problemer. Om det hjør meg til en golddigger så ok.

Skrevet

Tja, en semivariant kanskje. Gikk for penger og status!

Skrevet

Jeg trenger å ha penger mellom hendene for å bli lykkelig. Det vil ikke si at jeg ikke er gald i mannen min og har det fint sammen med han.

Skrevet

Aldeles ikke.

Min mann er gjeldsslave med mange innkassoer.

Jeg selv har økonomien på stell.

Vi deler på felles utgifter, og jeg betaler aldri hans gjeld.

Jeg vokste opp for å klare meg selv, ikke for å lene meg på et menneske med skjeggvekst.

Skrevet

Jeg gjentar spørsmålet: ER DET NOEN GOLDDIGGERE HER?

Jeg spør altså ikke de som ikke er det! Hvis du har lyst til å diskutere det faktum at du ikke er det, så får du starte din egen tråd!

HI

Skrevet

Herregud, er du helt fjern? Ro ned! Unnskyld for at jeg tråkket inn i den gullbelagte tråden din for golddiggere. Hormontroll.

Skrevet

Nope, blir bare irritert over folk som ikke kan lese!

Skrevet

Jeg gjorde det ikke, men har flere venninner som har gjort det. De reiser rundt hele tiden, og har hytter og sommerhus rundt omkring i verden. De virker tilsynelatende lykkelige, men jeg tror de føler mer kjærlighet til livsstilen enn til mannen sin:(

Skrevet

Fjaps fødeklar: Du har post.

Skrevet

Nei, det ville jeg aldri gjort!!!!!

Skrevet

Ja, jeg er en vaskeekte variant! Jobber og tjener egne penger, men kjekt å få litt lommepenger i tillegg. Både mannen og jeg er lykkelige sammen!

Skrevet

Ja, jeg. Alle mine kjærester har vært rike. Jeg er selv fra holmenkollen og kunne aldri levd med en mann uten muligheten til å forsørge meg. Minimum 600 i årslønn. Min nåværende mann har 1 350 000 i årslønn og det er helt ok. Selv har jeg 7500 inn im nd i form av kontantstøtte og barnetrygd + 9000 i AAP da jeg har en ryggskade.

Skrevet

Da kjenner vi nok hverandre...*humre*

Skrevet

Kult! Hvem er du da ? Omgåes vi jevnlig..?

Skrevet

Jeg er opptatt av både penger og god utdanning. Noe annet er helt uaktuelt for meg!

Skrevet

Er ikke spesielt på jakt etter gull, satser noe høyere....

Diamanter.....

Skrevet

Diamonds are a girls best friend:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...