Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en romslig, praktisk og ikke altfor dyr kommode? Regner med at babyen får en del tøy, selv om vi snakker om små plagg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

malm kommodene fra ikea har store dype skuffer. og koster ikke skjorta;)

de har noe ala det samme på jysk dersom det er et bedre alternativ.

Skrevet

Henger meg på den, Malm kommode fra Ikea er super. I tillegg er høyden perfekt til stellebord. Alternativt er det salg på kommoder på Skeidar nå.

Skrevet

Ikea anbefales, f.eks hemnes eller malm. Har brukt de små skuffeinndelerene (selges i 7-pakn) som en får kjøpt på ikea til å sette inn skuffene, og da får en orden på strømpebukser, sokker og andre småplagg. Veldig praktisk!

Skrevet

ikea ja, som de andre sier. Jeg har hemnes, det er god plass og store skuffer. finnes i to str. den store er det 4 store skuffer og 4 små, og den lille har 3 skoffer. Helt supre :)

Skrevet

Vi endte opp med en sånnen apotekdisk eller kjøpsmannsdisk som de kaller det, kjøpte den i brun til 800,- på jysk, men har malt den hvit for å matche resten av interiøret, veldig fornøyd, masse skuffer, og lav nok til å kunne brukes til stellebord hvis nødvendig :)

Skrevet

Jeg har vært superfornøyd med mine 2 kommoder fra Jysk...

Hvite med 5 skuffer..Ganske høg så den egner seg ikke som stellebord i tillegg.

Men skuffene er dype og med mye god plass i.

Kommode PARIS 5 skuffer hvit

Størrelse samlet: Bredde: 77 cm, Høyde: 110 cm, Dybde: 50 cm

Størrelse flatpakket: Bredde: 51 cm, Lengde: 110 cm, Høyde: 18 cm

Materiale: Folie

Farge: Hvit

Samlet/flatpakket: Flatpakket

Vekt: 45 kg

Antall kolli: 2

Kommoden er ofte på tilbud nede i 800 kroner men koster normalt sett 999 krone stk men er vel verdt prisen.

Den er stabil,med lukkemekanisme(unngår at barnet klemrer fingrene sine) å den kan stå på både bad og soverom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...