Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Jeg synes det har blitt utrivelig her inne i det siste jeg... Masse baksnakking, drittprat og useriøse svar... Har vært medlem her inne kjempelenge, og synes det er synd at siden forfaller slik:-(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 baksnakking? får du pm fra folk som vil slenge dritt? eller tenker du på anonyme? for om man sier det høyt i plenum så er det vel strengt tatt ikke baksnakking? jeg har ikke merket noe til at det er ukoselig her, men jeg er muligens litt gretten selv om dagen og syns derfor det er fint om noen andre er grettene sammen med meg... hehe
PAVEEL Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Har ikke merket så mye til det jeg egentlig, men har vært på disse sidene i 6 år og har sett at dette negative kommer og går i perioder. Kan vel ikke vente annet med en stor gjeng med kvinnfolk;p
erteposen + 4 Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg har vært her helt fra starten, nesten, med ujevne mellomrom. Det er et av de greieste forumene, og jeg får fnatt av overkoselige, blinke, smile mammaforum. Nå forholder jeg meg kun til skravlesiden, og ikke på anonym. Det er jo noen forumtroll, men stort sett får en greie og ærlige svar selv om det ikke alltid er det svaret en ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå