Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Steke de i panna eller i ovnen? Og hvis dere tar de i ovnen - hvor lenge steker dere dem der da, på hvor mange grader? Redd de skal bli tørre.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Stek de først i varm panna, på begge sider. Så legger du dem i form med litt vann og folie over i ovnen en good stund, pass på å ha nok varme. Da blir dem så møre at kjøttet smelter på tunga:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Jeg tror jeg er full! Pass på å ha nok vann i formen skulle jeg skrive, ikke varme.. kjære vene!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Takk! Din oppskrift står i ovnen i skrivende stund
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Jeg steker marinerte koteletter i grillpanne (sånn med riller) Hvis jeg skal steke i ovnen har jeg ett hvitløkfedd og en stor klatt smør under hver. 180 grader i ca 30-45 minutter(til potetene er ferdig kokt).
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Marinerte koteletter hører hjemme på grillen, da blir de aller best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå