Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Det er snakk om nabolandet til Norge 1 time med fly, min kjæreste spurte om jeg ville bo med ham og han har et fint hus bra jobb som er vanskelig å flytte fra, mens jeg er snart ferdig studert og bor i en knøtt liten leilighet i Norge...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg glemte å legge til at vi ikke har vært sammen så lenge, men det føles veldig riktig mellom oss:) Er veldig seriøst og har en følelse på at han vil fri til meg snart også..
Gjest ->>- Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Glatt. Been there, done that. Vi endte i Norge til slutt, likevel, men det kunne like gjerne blitt et par andre steder.
Gjest Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Jeg har alltid ønsket å etablere meg i byen jeg kommer fra, da gamle gode venner og familie er viktig for meg. Så jeg måtte svart nei.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Ikke egoistisk å ta med en unge på 4 år?? skal uansett skifte barnehage til høsten av..........
Gjest ->>- Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 Det kommer mye an på om barnet har flere foreldre her til lands.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 faren bor faktisk i det landet som kjæresten min er fra...
Miztery Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Jeg hadde nok flyttet til månen om han hadde spurt!
Gjest ->>- Skrevet 4. april 2010 #12 Skrevet 4. april 2010 Da går det jo an. Du bør selvsagt være oppmerksom på om du selv også trives med stedet, ikke bare mannen. Om dere skulle få felles barn med tiden, er du ganske stuck der (bør være i hvert fall) selv om mannen ikke skulle være drømmeprinsen til evig tid. Men det gjelder jo enten man flytter til Kongo eller Vadsø.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #13 Skrevet 4. april 2010 Skal besøke stedet vi snakker om å bo.. det er faktisk i England / York, nydelig del av landet.. Men det er jo ikke snakk om før om noen måneder og alt vil være nøyaktig planlagt.. Tenker mye på barnet mitt, men som alt prater en god del engelsk.. Får mulighet til å treffe familien sin oftere ( vi reiser ofte til England uansett pga treffe faren. Så da slipper vi å ta "fri" så ofte fra bhg og jobb ).... Ser mange fordeler.. Må finne jobb også, men har bodd der før og kjenner til hvordan ting fungerer.. Eneste jeg er litt bekymret for er at det kanskje blir en stor forvandling for barnet, mye å tilpasse seg? savn av familien vår her hjemme?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #14 Skrevet 4. april 2010 Nei. Det var en ting jeg gjorde klart før jeg flytet sammen med ham. Jeg ønsket at vi skulle bo på min hjemplass ellers var det ikke aktuelt. Ettersom han ikke er norsk var det viktig å avklare.
Gjest ->>- Skrevet 4. april 2010 #15 Skrevet 4. april 2010 Det blir det helt sikkert, og du kan nok forvente en og annen reaksjon fra ungen. Samtidig synes jeg det å bo i samme land som sin far er et stort pluss. Og York er fiiiiin, da! =)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. april 2010 #16 Skrevet 4. april 2010 Om æ va singel og ikke hadde barn så ville æ gjort d Man leve bare en gang Dåkker har ikke vært sammen så lenge, men du e forelska i han? Kjør på og kos dåkker masse )
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #17 Skrevet 4. april 2010 Har ikke vært så mye i York, men gleder meg til å se mer av York... Hørt masse fine ting, og at det ikke er så høy kriminalitet osv som mange andre deler av England Spent nå jeg, ser for meg oss tre i det koselige huset med hagen osv..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #18 Skrevet 4. april 2010 Når ble England nabolandet til Norge....?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #19 Skrevet 4. april 2010 Det er jo landet som ligger like ved norge på kartet??? Kan jo beskrives som nabo land eller??
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #20 Skrevet 4. april 2010 Hadde jeg vært barnløs så ja. Men med barn, nei. Det er viktigst tross alt.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #22 Skrevet 4. april 2010 Om faren bor i samme land: Ja, uten tvil! Beste for barnet samtidig som du får være med mannen du vill... kan jo ikke bli bedre.... Selv har jeg en sønn fra tidligere forrhold, jeg, min nye mann og våre barn flytter aldri lenger enn 30 min fra der far til sønnen min bor... Synes dette er viktig...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #23 Skrevet 4. april 2010 Jeg trodde også det var Sverige eller Danmark. Jeg har flyttet til Sverige med samboeren dit han kommer fra. Holdt ut noen år før jeg/ vi flyttet tilbake. Det var tøft å venne seg til en ny kultur (mye mer annerledes enn man skulle tro).
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #24 Skrevet 4. april 2010 Nei. Jeg skulle da ha vært gift og kjent han lenge. Dette har du spurt om før men da på en annen måte. Likte du ikke svarene du fikk da. Du måtte skrive om saken.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. april 2010 #25 Skrevet 4. april 2010 nei, men jeg er av typen som syns jeg hadde vært vill og gal om jeg hadde flyttet til andre siden av oslo... glad i norge, også har jeg barn her som har pappaen sin her. kanskje, kanskje, kanskje i din situasjon, men jeg er skeptisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå