maiken82 Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Hei. Er det noen her inne som har gått på pergotime og blitt gravid med flerlinger??? Hvis det så vil jeg gjerne høre historien:=)
Gjest Mylian med twins Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Heisann! Jeg var på min fjerde og siste pergokur hadde jeg bstemt meg for. Tok dobbel kur. Testet positivt :-) 09.03.2009 dro jeg på sykehuset fordi jeg følte meg ikke som jeg skulle. Fikk innvendig ultralyd og der var det TRE.. Endte opp med to skjønne tvillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå