Gå til innhold

Synker alltid magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38+3 nå og syns egentlig ikke at magen har sunket noe særlig ennå.. Noen som har opplevd at magen IKKE har sunket noe særlig i tiden før fødselen? Det er jo ikke lenge igjen til termin, og jeg håper å slippe å gå noe særlig over (som de fleste andre ;)

Jeg var hos jordmor forrige torsdag og da lå hodet nedi bekkenet så godt som festet, bittelitt bevegelig bare.

Syns det er så mange på forumet her som har alle symptomer på at fødsel nærmer seg, men jeg har det IKKE sånn.. Såvidt jeg kjenner litt svake mensmurringer innimellom. Men slimpropp, kynnere, nedpress og alt annet har jeg ikke sett noe til ennå. Får på følelsen av at jeg kan se langt etter fødsel :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet bare at min mor ikke opplevde at magen sank med noen av sine tre barn! trenger ikke skje før akkurat i det fødselen starter! har jo hørt om flere som ikke opplever noen "symptomer" på fødsel før det er i full gang :) En dag er det vår tur til å få ut den lille skjønne :) Lykke til!

Skrevet

Min sank aldri, men så måtte de sette i gang fødselen også da, 12 dager over termin.:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...