Gå til innhold

Stellekommode som er høy nok for barnefaren????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en veldig fin, hvit på babyshop, men det viser seg at samboeren min må bøye seg litt ned for å få skiftet på gutten som kommer.. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe en stellekommode som er høy nok for en mann på nesten 2 meter, men lav nok for ei på 1.62?? ikke for dyr-max 3000.. Trodde ikke at dette skulle bli så vanskelig egentlig.. Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde håpet at flere hadde svart på dette innlegget!!:)har akkurat samme problemet hos oss.de fleste stellekomodene passer for min høyde,men for far som i tillegg har litt ryggproblemer er d jo helt håpløst..håper noen kommer med tips!:)

Skrevet

enn om du kjøper sånn for å henge på veggen...? da får du jo bestemme høyden selv... :)

Skrevet

*kremt* det er riktignok ikke en komode da... tror ikea sin er den høyeste jeg har vært borti... den er vel 94 cm høy...

Skrevet

bør ikke vere for masse tilpassa den høye, verre for oss lave å strekke oss enn de høye å bøye seg litt......

Skrevet

Viss de har råd og plass heime, ville eg kjøpt kommoden du har lyst på til deg, og så eit billeg vegghengt stellebord til å ha på badet til pappaen. Ikea har f.eks dette til under 600: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80141708

Viktig for begge med god arbeidsstilling ved bleieskift, for det blir ein del av det, særs i starten. Dum ting å få vond i ryggen av, liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...