miss kiss Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Fant en veldig fin, hvit på babyshop, men det viser seg at samboeren min må bøye seg litt ned for å få skiftet på gutten som kommer.. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe en stellekommode som er høy nok for en mann på nesten 2 meter, men lav nok for ei på 1.62?? ikke for dyr-max 3000.. Trodde ikke at dette skulle bli så vanskelig egentlig.. Takk for svar!
<<tussi<< Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 hadde håpet at flere hadde svart på dette innlegget!!:)har akkurat samme problemet hos oss.de fleste stellekomodene passer for min høyde,men for far som i tillegg har litt ryggproblemer er d jo helt håpløst..håper noen kommer med tips!
NitaMora Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 enn om du kjøper sånn for å henge på veggen...? da får du jo bestemme høyden selv...
NitaMora Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 *kremt* det er riktignok ikke en komode da... tror ikea sin er den høyeste jeg har vært borti... den er vel 94 cm høy...
nr 2! <3 Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 bør ikke vere for masse tilpassa den høye, verre for oss lave å strekke oss enn de høye å bøye seg litt......
lin76 Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Viss de har råd og plass heime, ville eg kjøpt kommoden du har lyst på til deg, og så eit billeg vegghengt stellebord til å ha på badet til pappaen. Ikea har f.eks dette til under 600: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80141708 Viktig for begge med god arbeidsstilling ved bleieskift, for det blir ein del av det, særs i starten. Dum ting å få vond i ryggen av, liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå