Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Hvordan velger dere leieboere? Vi var på visning i går, og utleier sa han skulle ha visning i dag også og på onsdag, 9 stykker totalt som er interessert. Jeg er litt bekymret for at vi som var blant de første blir "glemt" til fordel for de som kommer på onsdagen. Er den dagen han skulle bestemme seg. Både de før og etter oss så også ut som greie folk. Hva legger dere til grunn når dere velger ut leieboere?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Det spørs hva slags type leilighet det er snakk om da. Vi leier ut kjelleren og prøver å finne mennesker som er rolige, har økonomien i orden og som vi kommer godt overens med:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Det en part av en tomannsbolig, så utleier bor der ikke selv, men en i familien bor i andre parten. Vi har god økonomi og små barn, så da gir det selv vel litt selv at vi er rolige og har orden? ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Når jeg skal leie ut leiligheten så hviss en ringer så sier jeg han kan komme og se på leiligheten fks samme dag, hviss det passer så har 1-2 personer og snakke med og blir på en måte kjent med dem da så bestemmer jeg meg i løpet av kvelden kansje venter til dagen etter;) Som regel har jeg nogen som har unger som bor her, akkurat nå bor det en ung mor med en liten datter nede. Jeg hører ikke så mye av bråket, slik som hviss ungen gråter, Er helst de som leier nede som hører oss.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 HI her Utleier hadde hurtigvisninger, 15 min på hver og var lite interessert i å snakke med oss. Viste bare huset til oss, lurte på antall barn og hvor lenge vi ville leie, og så stod neste par klar før vi rakk å svare omtrent. Vi er kjempeinteressert og sa at vi vil gjerne ha huset, penger ikke noe problem, men var umulig å få noen følelse av hva han tenkte om oss :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå