sprellemor Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 med en gang man skriver at man er irritert på noe mannen gjør så er det noen som sier at man skal gå fra ham med en gang?
Voilà Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Det er en DiB-norm. Har alltid vært sånn, og kommer alltid til å være sånn:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 For det er desverre slik at nesten 50% er så dumme at de tror "gresset er grønnere på den andre siden"
sprellemor Skrevet 4. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg var her inne en del da jeg gikk med førstemann, ca 4 år siden, og jeg synes det har blitt mye verre. Synes forøvrig det har blitt mye verre etter at vi fikk dette Anonym-forumet, for det kan jeg heller ikke huske siden forrige gang.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Fordi mange skriver eksempler fra helvete og hvor fæl mannen er. Når de ikke se noe positiv er det ikke så rart at mange anbefaler å reise fra typen.
sprellemor Skrevet 4. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2010 Men de fleste vet vel nettopp dette, at man ikke forteller alt, bare den tingen som iriiterer. Da kan man kanskje tenke seg litt om og i det minste spørre først? Eventuelt komme med litt konstruktive råd vedrørende den situasjonen hovedinnleggeren legger frem?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Før anonymforumet kom kunne man være anonym på alle forum. Anonymforumet kom etter at det ble stengt for anonyme innlegg på Skravle...
Gjest ->>- Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Jeg synes ikke det er sånn. Bare ved de helt vanvittige problemstillingene (som det er skremmende mange av her inne), hvor det problemet hovedinnleggeren beskriver gjerne tyder på at forholdet er fullstendig på bærtur og at grunnleggende ting som respekt og kommunikasjon ikke forekommer. En typisk problemstilling her er jo i sjangeren "mannen min spiller dataspill hele døgnet og har aldri gjort et håndtak i husarbeidet og drikker seg full hver helg og da forlanger han analsex som jeg ikke liker og skjeller meg ut foran ungene og sist måned pulte han en kollega på julebord men han lover å ikke gjøre det mer, og nå sier han at jeg må betale husleia for han har brukt pengene på nettpoker. Har jeg rett til å være litt gretten?"
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Ved det eksemplet hadde nok til og med jeg bedt kjerringa gå fra gubben sin ;-p. Ellers kan det å råde noen til å gå være et tegn på at de som svarer rett og slett ikke har noen gode råd å komme med, men ikke klarer å styre seg fra å svare på hvert bidige innlegg som kommer alikevel...? Bare en teori.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå