Gå til innhold

Hva hadde du gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fått drømmeleiligheten, og må da bruke litt av sparepengene til depositum.

Har oppkjøring om en halvannen uke, og hvis jeg skal ta denne så må jeg ta litt ut på kredittkort. Er såklart lei dette, men vil også ta denne oppkjøringen. Er også 8mnd gravid, så aner jo ikke når jeg får tatt neste time.

Består jeg, så HURRA, men hvis jeg stryker så er det jo leit å ha brukt "lånte" penger på dette...

 

Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen du kan låne av heller?

Liker ikke kredittkort jeg :)

 

Men om du betaler det fort inn igjen,så går det vel greit.

Villa ha gjort det om det ikke var andre løsninger!

 

Lykke til!

Skrevet

Ingen jeg kan låne av nei. Hadde tenkt å betale tilbake begynnelsen av mai.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...