Gå til innhold

Men i helsike... Barnetmitt.com skal legges ned!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje det siste som har fått det med meg. Litt teit da, jeg som har barn på 2 og 9 føler meg ikke hjemme på Dinbaby, og synes det er mest naturlig å bruke Barnetmitt.

Jeg må visst flytte til Foreldre&Barn-debatt. Men der har jeg jo ikke tilgang til anonym-debatten og de andre fellesdebatten på BiM/DiB/BaM. Må derfor bruke to forum! Så utrolig teit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skravlesiden var jo det eneste det var noen aktivitet på på BAM, og den er jo flyttet over hit.

Skrevet

Hva betyr "flyttet over hit"? Vi er da vitterlig fremdeles på BAM?

Skrevet

Hvis du går inn på dinbaby.com, så er det et forum der som heter Skravlesiden BAM som er det "gamle" barnetmitt.com skravleforumet.

Skrevet

Jeg leser dette fra dinbaby...

Skrevet

Jeg må innrømme jeg syens det er synd. Jeg var faktisk en av de første som tok i bruk Barnimagen.com da tjenesten var helt ny i 2000. Siden den gang har jeg on-and-off vært aktiv her på forumene, og siden det ikke blir flere barn har liksom Barnetmitt.com vært min aller siste forbindelse til nettstedet. Det er ikke aktuelt å logge meg inn på Barnimagen eller Dinbaby nå, for å si det sånn. Så da er det vel antakeligvis slutt for meg da, i neste uke.

Skrevet

Anonymforumet er (og har alltid vært) felles for alle tre forumene.

Skrevet

Opp med humøret folkens! Bam legges ned, men hvis du går inn på dinbaby ser du skravlesiden BAM og der finner du gjengen. Forskjellen er bare at kun skravle består og at du må bruke en annen adresse. Evt kan du bruke Klikk foreldre og barn, der vil du finne de samme forumene som er på bam, men det er mindre aktivitet og ikke de samme folkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...