Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 DET er en møkkabil av dimensjoner det! God plass til det meste, men herregud så mye feil med diverse. De har blant annet store problemer med elektronikken, slik at utstyr kan finne på å slå seg på/av ved passering av f.eks. kraftlinjer.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Synes det er dårlig plass i baksete jeg! Vi er ikke noe særlig fornøyd med denne bilen,og den sluker sykt mye bensin.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg er sammen med en bilmekaniker, og han har Chrystler Voyager på nr 1 på lista over møkkabiler som vi aldri noensinne skal ha. Mye feil, og utgifter. Kjøper dere den, så kan være greit å spare seg opp en buffer til dere skal ha den inn på verksted.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Vi har 3 barn,og er kjempe fornøyd med den bilen:) Ikke hadd noen problemer.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Mannen har jobbet som mekaniker,så han gjør alt selv. Hmm,hørt så mye positivt om den bilen jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Da har dere vært heldige. Har ikke hørt om noen som har vært fornøyd med den bilen i lengden. Har kun vært bort i familier som har hatt mer enn tre barn, som har vært nødt til å kjøpe en stor bil.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Broren min har 4 barn,ikke vært noe tull med hans bil,og et vennepar av oss har 2 barn og er fornøyde. Vi tenkte på den bilen selv en stund.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 Jeg som sitter og ser på biler her,må vel snakke med mannen Synes bilen ser så fin ut Men ikke gøy om det er mye rot da. Har lyst på 5 seter bare. Takk for svar! HI
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Vi har en chrysler grand voyager så det er en 7 seter.. Har også hørt at det skal være mye trøbbel med denne bilen men vi har ikke hatt noen problemer.. Heller ikke første eier har hadd noen problemer (svigerfar og bilen har snart kjørt 300 000.. Håper å ha bilen i enda mange år da den er veldig god å kjøre, det er plass til ALT og vi har ingenting i lån på den så den er billig for oss selv om den suger bensin (3,3 liters motor).....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Vi har hatt en sånn bil i 4 år nå og er (bank i dashbordet!) superfornøyde! Det har ikke vært noe tull med bilen i det hele tatt. Har hatt andre biler av såkalte "gode" merker som det har vært masse tull med. Men med denne? Ikke noe tull. Ja, det går en del bensin/diesel - men så lærer man seg fort til å kjøre økonomisk. Og de som sier at det er dårlig plass i baksetet - det sier de bare fordi at de ikke brukte noen tusenlapper på å omregistrere den fra KOMBI til PERSONBIL. Det gjorde vi og med bakovervendt bilsete bak og en mann på 2 meter foran, så har vi aldri angret på det. For da gikk den fra å være så trang at jeg på 160 cm ikke hadde plass bak til at en voksen mann på 2 meter har plass i baksetet. Så det så!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #12 Skrevet 4. april 2010 Kjempefornøyd!! Veldig god plass til 4!!! Har stortsett skifta ting som før eller siden må skiftes på alle biler, dvs dempere, bremser etc. Hørte mye dritt før vi kjøpte den, men det har gått greit..den er veldig gammel..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #14 Skrevet 4. april 2010 Nå ble jeg glad Har ganske så lyst på en ja HI
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #15 Skrevet 4. april 2010 Må bare si at skyvedørene bak er geniale!!!!!!! Ettersom det jo er en stor bil tar den stor plass når du parkerer og da er det greit å ha litt plass til å putte ungen eller varer inn i bilen uten å dunke døra i nabobilen og skvise seg inn en trang dør....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #16 Skrevet 4. april 2010 Jada, du har GOD plass til 3 barn i den bilen. Eneste problemet er at du i praksis trenger 2 stk biler. Den ene vil nemlig alltid stå på verksted, så da er det godt å ha en annen bil å kjøre med i mellomtiden. Så med mindre du har en VELDIG stor lommebok - og VELDIG lyst til å støtte opp under det lokale bilverkstedet, hadde jeg nok sett meg om etter et annet alternativ. Hilsen X Chrylser-eier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå