☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Blir det veldig mye stress med 1 barn til? Hvordan er hverdagen med 3 barn?
Innihampen Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Jeg syns det er ganske mye mer slitsomt med tre barn enn det var med to. Vi har en gutt på 5,jente på 2 og baby på 2 mnd. Tror det kommer veldig ann på hvordan den babyen er,vår er ganske krevende og da blir man sliten. Mye nattevåk,og liten mulighet til å få hentet seg inn. Men det blir forhåpentligvis bedre etterhvert... Er mer stress når man skal noe,påkledning feks,er liksom en voksen for lite. Nå klarer jo heldigvis eldste det meste sjøl da.
Dossa :) Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Jeg synes ikke det var stor forskjell å gå fra bare to unger til tre unger, men som det er sagt her over så kommer det veldig an på om det er mye med baby'n, nattevåk, urolig baby etc. Vi har en gutt på snart 6 år, ei jente på snart 4 år og ei jente som fyller 1 år på tirsdag. Jenta vår har sovet hele natta fra hun var 6 uker gammel, og det hjelper utrolig mye å få sove om natten. Ellers er hun en rolig unge, sover fra kl 20 til 07, sover opp til 4 timer ute i vogna på dagen, i det hele tatt en blid og fornøyd unge Med 3 unger blir det ikke mye egentid, men selvfølgellig er det mulig å få til så lenge begge parter samarbeider Jeg har veldig lyst på en baby til, kjenner suget er der Time will show
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Pussig med det, men jeg synes oddetall er mer slitsomt enn partall. Synes det var litt strev med ett barn, men enklere med to. Mer strev med 3 barn, men enklere igjen med 4 barn :-) Er koselig med 3 barn, og 4 barn, men å ha barn blir i større grad en livsstil da enn bare et par med barn. Barna må komme først og man bør ikke forvente seg mye barnevaketer, ellers funker det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå