Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Går dere og legger dere samtidig som mannen ? Hvis ikke så kan det kanskje være et sted å begynne :-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 så da skal man sitte oppe halve natta for å få seg noe mener du...jau...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Hehe, tenkte på det samme. Min mann kan sitte oppe halve natta han pga problemer med søvn. Skulle jeg sitte oppe til 2-3 på natta for at det kanskje skulle være mulighet for at det kunne bli noe? Hadde vært hyggelig her hjemme da, med to trøtte foreldre.. Vi tar det på natta. Våkner, kåt, koser,og som regels ender det med sex.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 nei, sier ikke at dere skal sitte til langt på natt, det må da gå an å legge seg på normal tid istedet for å sitte og glo halve natta. Men å våkne iløpet av natta for så å ha sex høres ikke dumt ut ;-) Jeg sier bare det at hvis en ikke gjør noe som helst for å få ting til å skje selv, for eksempel det å legge seg samtidig, så har en heller ingenting å klage på. HI
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Det med at par ikke har sex, avhenger jo ikke av en så liten sak som å legge seg samtidig. Kan hende at noen har fått mindre sexlyst over tid, har fysiske eller psykiske problemer/lidelser, at man har mistet lystet på sex med sin partner, eller at man rett og slett er sliten. Tror mange kamuflerer slike ting som nevnt over, og det å være lengre oppe enn partneren sin er en måte å komme unna det presset med seksuell tilnærmelse og samleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå