Gå til innhold

Har sluttet å hikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min har sluttet å hikke :( Vanligvis hikker han flere ganger til dagen, men nå de siste dagene har han knapt hikket.. max en gang til dagen hvis noen.. Jeg er vant til at han hikker stort sett hver gang jeg spiser noe!

Har dere endring i hikkemønster?

Er i uke 34+6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinke babyen min har nå hikket 2 ganger siden jeg skrev innlegget her og nå er mammaen kjempe glad :)) Har vært like aktiv som vanlig også :) Håper han holder seg slik ;))

Skrevet

Jeg har ikke kjent noe til hikking i hele svangerskapet jeg! Burde jeg være bekymret? Eller går det an at hun hikker en hel masse uten at jeg merker det?

Skrevet

Hvor langt er du kommet? Det er stor forskjell på babyene.. noen hikker lite mens andre hikker mye. Jeg ble bare bekymret når det endret seg så brått.. Hun kan nok hikke uten at du kjenner det ja, er ikke alle som legger merke til det eller vet hva de skal kjenne etter :)

Jeg syns ikke du skal bekymre deg i hvertfall :)

Skrevet

er andregangsfødene og lurte veldig på hvor det ble av hikkingen til nummer to. Viste seg på kontroll i uke 37 at babyen hikket ivrig i vei uten at jeg klarte å legge merke til at det var hikking. Så nå klarer jeg å kjenne at den hikker og slipper å stresse med det. Så ja, det går visst an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...