Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..gravid plagene går over? (å blir erstattet med "barsel plager", hehe..)

Tenker da på vann i kroppen, bekkenplager, fødetryne, hoven hals som gjør at jeg snorker.....!!!! og den stripa på magen, når forsvinner den??

Vil gjerne vite alle! hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som sitter igjen litt etter fødsel er bekkenvondt synes jeg.Det kan ta litt tid..Ellers har jeg blitt kvitt de andre plagene ganske fort! :))

Skrevet

Jeg syns gravidplagene gikk over ganske raskt etter fødsel, da kom det så mange andre plager at jeg egentlig ikke tenkte noe over de jeg hadde før fødselen;-) Hos meg kom stripa på magen først etter fødselen, når den forsvant husker jeg ikke helt, men var i "syden" når sønnen min var ca6mnd og da var den hvertfall borte.

Skrevet

Godt å høre at det ser ut til at det meste går fort over, men skjønner at der kan være forskjeller ute å går. Noen andre som har erfaring?

Skrevet

Sist gikk vannet bort mens jeg var på sykehuset (deilig, bort med 10 kg på et par dager :-)

Jeg hadde veldig bekkenlösning, men det var rundt uke 30-35 - til födsel var jeg helt fin igjen, og ikke kjent noe siden eller nå med nr. 2.

Stripa på magen satt i noen mnd.

Verst var det at magen liksom var sånn deigete, så helt sykt ut når jeg lå på siden.. den bare veltet ut liksom. Tok lang tid för magemusklene var på plass. I allefall 6 mnd.

Skrevet

Vannet rant ut samtidig med fødselen, bekkenet var ganske ømt lenge, men det var nok mest pga fødsel... Det tok vel en mnd før magen begynte å finne tilbake til sin vanlige form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...