Gå til innhold

Blir så lei meg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter hos han jeg er sammen med, har vært her hele påska, jeg og ungene. Mamma og resten er på en hytte ca en times kjøring unna. De inviterte oss opp i går egentlig, men da var jeg ikke i form, så vi ble alle enige om å reise opp i dag. Han jeg er sammen med ville også det. Så spør jeg i dag, når skal vi dra... nei, jeg har egentlig ikke så veldig lyst jeg får jeg til svar. Jeg har ikke sett mamma og resten hele påska, og jeg hadde skikkelig lyst å opp en tur. Vi har ikke gjort NOE i påska, ungene kjeder seg og de får bare kjeft(fra han vi er hos)

Er nesten på gråten her egentlig. Jeg har ikke mulighet til å komme meg opp der alene desverre, hvis ikke så hadde jeg reist med en gang...

 

Dagens sutre innlegg fra en som er litt lei seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da foreslår jeg at du forteller han hvor lyst du har til å dra dit.. Om han da nekter deg, så hadde iallefall jeg blitt fly forbanna.. Man må ta å gi i et forrhold.. Denne gangen kan han gi..:)

Skrevet

Hørtes sunt ut for ungene å ha en mor som ikke har ryggrad nok til å si imot sin nye flamme.

Skrevet

Jeg har sagt hvor lyst jeg har til å dra.... så nå sitter vi her med hver vår data...jeg er sur, snakker ikke til han...han later som ingenting Åååååååh... Men jeg kommer til å si fra til mamma da, at det var han som ikke ville.

Skrevet

Har jeg sagt at han er ny?? har vært sammen en stund, men føler alltid at det er han som bestemmer da, så det spørs hvor lenge det holder det her....

Skrevet

Du får "true" han litt da.. Si at du ikke føler for å fortsette dette om han ikke kan gi litt til ungene å deg.. Ungene vil jo helt sikkert møte bestemor de også..

Skrevet

Hva er en stund?

4 mnd- 3 år?

 

Om det er som du sier hvorfor i all verden er du sammen med han og hvorfor kan du ikke finne på noe sammen med ungene dine i påsken?

Skal det gå ut over den at både du og kjæresten er late?

 

Ta de med i basseng, lekeland, kino osv osv.

Det er dine barn og ditt annsvar. Hva med å gjøre noe koselig for dem.

 

Eller be moren din hente dere.

Ikke vær så tiltaksløs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...