Gå til innhold

Må dessverre takke for meg..


Mockinbird

Anbefalte innlegg

Etter en uke med utflod med blodspor i, fikk jeg kraftige blødninger igår. UL viste det jeg hadde fryktet i en uke; at alt ikke var som det skulle. Så nå må jeg bare takke for meg, men håper av hele mitt hjerte at jeg kan melde meg inn i en senere terminklubb om ikke alt for lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, håper det går bra med deg!!!!

jeg har ett barn og en spontan abort i historie boka,

venter nå i beg av okt så det kan ordne seg igjen.

men trist er det når det står på.

lykke til senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det. Ja, det var et sjokk, siden jeg var kommet såpass langt, og hadde så tydelige symptomer frem til over forrige helg, men... Det er ikke annet å gjøre enn å prøve pånytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre! Håper du blir fort gravid igjen og at spira sitter neste gang!!

Hvor langt på vei var du kommet?

Har selv opplevd og miste 3 ganger så vet hvor fælt det er. Men har også et sprell levende barn og en ny på vei så det ordner seg igjen skal du se!

Masse lykke til videre,håper det klaffer igjen fort!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre! Masse lykke til videre nå. Om det er en trøst, så ble jeg gravid uten å få tilbake mensen da jeg mistet i høst. Håper det går raskt med deg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det. Jeg var 12+3, så hadde akkurat begynt å slappe av med at faretiden var over... Hadde og plager med rygg/bekken, så det var ikke helt ventet. Men vi prøver pånytt så snart vi kan, og håper på det beste da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...