Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 I dag er det tredje søndag i påske, og jeg fatter ikke hvor torsdag, fredag, og til slutt mandag har gjort av seg? Jeg har leita høyt og lavt, men finner dem ikke noe sted! Mulig de gikk hen og tok livet av seg siden de ble Ferberisert når de var mellom 6 og 18 måneder, for forskningen har jo vist kun ved hjelp av lyd at en får smerter av å sove. Jeg tror det er det som har skjedd. For å trøste meg selv så har jeg stappa i meg 1 svært påskeegg med snop hver eneste ekstra-søndag, og vurderer nå å gi meg selv den nymoderne spiseforstyrrelsen lavkarbo og hate meg selv fordi jeg spiste et eple en dag, og fordi jeg ikke veide maten nøyaktig nok slik at jeg kunne få 100% oversikt over hva jeg putta i meg akkurat i dag. Som om ikke det var nok så har jeg lagt på meg så mye av påskeeggene mine at den lille hottentott kongen Sambo klarte å bomme på inngangen, noe som resulterte i 2 analrunder. På grunn av det går jeg rundt og fiser i joike-rytme, så da var jeg bare nødt til å ta på meg sametrusa i reint reinsdyrskinn for å både dempe lyden og for å sørge for at alle spermiene ikke lekker på utsia. Men nå er det på tide at jeg slenger meg i bilen og kjører til nærmeste lukkede avdeling og hilser på tannfeen, julenissen, og ikke minst George W. Bush. Ha en fortsatt forvirrende og frustrerende påske!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 hihi, jeg MÅTTE bare med tanke på alle de rare innleggene som har vært her i det siste ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå