Gå til innhold

er det farlig??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er litt bekymra for å mose babygutten i magen min ??? når jeg f eks sitter med dataen i sofaen, så sitter jeg litt sånn bøyd. har føttene oppi sofaen og sitter i en litt sånn "allah" stilling med beina og bøyer meg frem for å skrive på tastaturet og sånn.. kan jeg mose babyen på denne måten? uf sikkert et teit spm hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg VET det ikke, men kan aldri tenke meg at det er farlig. Slag mot magen skal unngås, men det står i en bok jeg har at man ikke trenger å være redd for å trykke å dytte litt på kulen for det blir ubehagelig for mor leeenge før det er farlig for barnet. På UL moser de jo i vei også. Hadde blitt veldig forundret om det skulle være farlig å sitte sammenkrøket i sofaen, man kan jo tom ligge på magen og sove så lenge det kjennes ok ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest og hørt at tommelfinger-regelen er; Så lenge det ikke er ubehag for mor, så er det ingen fare for barnet. Som feks å ligge på magen. Man kan ligge på magen helt til man finner det ubehagelig liksom. (= Men skjønner at du lurer, det kjennes litt rangt ut inni der? (= Men, de små søte bebisene våre har så god plass så! Så sitt i Allah stillingen din du, med god samvittighet, så lenge du sitter godt! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...