Ksenia & Anjem Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 eller bruker dere ull selv på sommeren? når slutter dere å ha med dunposer som barna sover i? kan vel trygt ta med skiene til mini hjem fra bhg nå? er jo ikke noe snø i bhg mere..
Gjest mphs Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Jeg tok med voksiposen hjem nå til påske og etter påske skal hun bruke ett ullteppe når hun sover en stund, før vi etter hvert går over til ett i bommull. Jeg vet ikke helt når vi skal slutte med ullen. Må nesten se ann når været blir stabilt varmt. Nå er det enda veldig kaldt på morgenen og en del sur vind på dagene. Men sikkert ikke så veldig lenge til før vi går over på bommull undertøy.
Ksenia & Anjem Skrevet 4. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2010 han har lammeskinn i vogna og et fleeceteppe..mulig det holder nå da? får nesten spørre i bhg..han er så varm av seg gleder meg til å ta med store vinterting hjem
Trolleliten Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Dattern min er også varm av seg. Når hun nå har på ullsokker (tynne) har hun de siste dagene før påske vært gjennomsvett på føttene selvom hun bare har sandaler på og ikke tøfler. Samme med ulltrøye og stillongsen..glemmer de å kle av henne klærne hun har utenpå blir hun svett.... tror jeg nå går over til bomull, men vil ha et sett liggende på plassen hennes i tilfelle det er litt kaldt en dag... så får jeg satse på at de ansatte er oppmerksomme.... hehe =)
wirre;o) Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 kommer til å ha ett ullsett liggende i barnehagen for kalde dager. Og ha lapp på hylla hennes om at det finnes ulltøy i skuffen hennes. Tynne ullsokker og Ulvang-sokker får hun bruke en stund til. Dunposen blir tatt med hjem nå. Men fordi hun skal slutte å soe på dagtid. Hadde nok brukt den en stund til ellers. De sover i skyggen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå