Let's hear it for the boys! Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Er dette virkelig en vanlig ting å gjøre? Ja, nå skal jeg klage på svigermor. Hun setter altså dassrullen OPPÅ dobørsten, slik at papiret til enhver tid er i kontakt med ca. 1 milliard basillusker fra alle som noengang har bæsjet her (gammel dobørste, for å si det slik). Hver gang jeg er her og skal på do, tar jeg demonstrativt dorullen og plasserer den på diverse andre steder i nærheten av toalettet. Dessverre nekter svigermor å ta hintet og rullen havner ALLTID tilbake på den motbydelige dobørsten. Jeg blir kvalm.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Høres ikke normalt ut nei. Hva med å gi henne en dorull dings i gave? Kanskje en litt fin en slik at hun virkelig vil bruke den? :-)
Gjest Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Det høres i beste fall veldig upraktisk ut. Det er jo kjekt å lett kunne koste over doen etter at man har bommelommet der liksom. Ellers har vel ikke kosten noen nytte for seg. Hva jeg i verste fall tenker vil jeg ikke ha "på trykk", he he.
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2010 Nei, det tør jeg ikke! Damen blir lett fornærmet og da kunne jeg ha kysset farvel til vårt nogenlunde gode forhold.
petite fleur Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Fisj og æsj. Aldri sett noen steder, heldigvis.
Fire småtroll Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Hadde glatt fått med mannen på å kjøpe en dorullholder til neste bursdag eller jul Må jo kunne finne en som kan begeistre henne, en rosemalt en kanskje, hehe. Mannen min er nesten værre enn meg når det gjelder renslighet rundt doen, så han hadde sagt veldig klart ifra om svigermor hadde funnet på noe sånt. Antagelig hadde han reist på butikken neste dag for å kjøpe en holder og montert den for henne med det samme. Kan ikke mannen din si ifra til henne om hvor uhygienisk dette er da, helst når du ikke hører på så hun slipper "tape ansikt" foran svigerdatteren...
bondeknøl Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Æsj, det hørtes ikke særlig delikat ut.. Blir irritert bare sambo setter de tomme der fordi han ikke gidder å kaste de..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 Å fysj og fysj Æ trur æ faktisk hadde sagt at d ikke e særlig hygienisk og at æ e redd for å få uvi ved å tørke mæ med d papiret God ide å gi ho sånn dorullholder i gave
Mamma´n til lillemor Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Ikke delikat.... Gi en sånn dorull-holder med dobørste på. Hørtes jo ut som om den kunne skiftes ut den gamle som var der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå