Gå til innhold

Uke 38. Hvor ofte har dere kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor ofte dere har kynnere? Hvor mye er "vanlig"?

Jeg har masse kynnere. Noen ganger er de ganske regelmessige i flere timer. Så går det en stund til neste kommer. Utrolig frustrerende!

De tar skikkelig tak noen ganger også(spesielt de på kvelden/ettermiddagen). Også synesjeg de tar tak i ryggen og. Går bare å venter på at det skal bli rier.. Kan kjennes ut som begynnelsen av rier, men så går det bort igjen..

Ahhh.. Blir så frustrert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn har jeg det og! hatt masse kynnere lenge nå.. nå går jeg bare å kjenner etter om de går over til rier:) er de vondere nå eller ikke ligger å vurderer hele natten, dårlig med søvn om dagen hihi blir helt rar i huet av å gå sånn å vente.. keisersnitt den 12. så ikke altfor lenge igjenn :) Lykke til!

Skrevet

aner ikke hva som er vanlig,da jeg ikke hadde noen plager med det sist. Nå har jeg det ganske ofte ja (38+2 idag). Nesten alltid når jeg reiser meg,når jeg går eller løfter ting. Går fort over syns jeg,men veldig ubehagelig. Vil egentlig bare at det skal bli rier og at jeg er igang. Er ganske lei...

Skrevet

Eg låg vak fire timar ei natt, og hadde då ca. 20 i timen. På dagtid har eg ca. 10 i timen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...