Gå til innhold

Noen som har noen beroligende ord/erfaringer eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12+5, og tenker sånn på om fosteret kanskje er dødt. Eneste grunnen jeg har til bekymring er at jeg har vært gravid en gang tidligere. Da var jeg kvalm til uke 14. Nå gikk kvalmen over ved uke 10. Når jeg tenker på det, så synes jeg det er så rart. For jeg har vært enda kvalmere denne gangen enn forrige gang. Jeg var på ultralyd da jeg var akkurat 9 uker på vei, så jeg har jo sett hjertet slå. Jeg kjenner ingenting til livmora, kun luft i magen min. Hva tror dere jenter? Ingen grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanken har slått meg mange ganger også, men det er vel morsfølelsen vår som slår inn. Alle svangerskap er forskjellige, så om kvalmen forsvinner i uke 10 skal du bare være glad for det. Noen sliter med det i 9 mnd. Har du sett hjertebank så tror jeg bare du skal nyte svangerskapet. :-) Alt er sikkert helt normalt!

Skrevet

Kvalmen min forsvant på dagen når jeg var 10 uker. Den har heller ikke kommet tilbake.

Jeg var også veldig engstelig for at fosteret var dødt. Tenkte mye på det.

Men i dag er jeg 22+3 uker, og har en aktiv liten gutt i magen :)

Det er nok normalt å bare plutselig miste symptomer.

Tror nok alt er normalt med din lille, nyt svangerskapet :)

Skrevet

Takk for svar:) Fornuften sier jo at dette går sin gang, men så har jeg venninner som har opplevd forskjellig typer aborter - og hvorfor skulle det da ikke skje med meg også en gang liksom? Ikke noe godt å tenke på om natta i hvert fall! Sukk, gleder meg sånn til å kjenne spark, da blir det noe helt annet. Ha en fin dag jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...